FileFront Gaming Forums

Forgotten Hope 2 Newsupdate

This is a discussion on Forgotten Hope 2 Newsupdate within the Forgotten Hope General Discussion forums, part of the Battlefield Mod: Forgotten Hope category; Originally Posted by LIGHTNING [NL] I am loving this bunker! How many more bunker objects are there like this with ...

Forgotten Hope General Discussion Discuss on the bf1942 FH mod here!

Closed Thread

LinkBack Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old October 2nd, 2007
[130.Pz.]A.Aussen

Coca-Cola has the right approach to thingsCoca-Cola has the right approach to thingsCoca-Cola has the right approach to thingsCoca-Cola has the right approach to things

Quote:
Originally Posted by LIGHTNING [NL] View Post
I am loving this bunker! How many more bunker objects are there like this with the matching dirt so that it isn't jagged like ones that you make in the editor? One minor qualm is that it doesn't exactly match and could use a colour change in photoshop. Wouldn't take that long...

Last edited by Coca-Cola; October 2nd, 2007 at 01:55 AM..
Sponsored links Remove advertisements
Advertisement
Advertisement

Old October 2nd, 2007
D_Day_Dawson's Avatar
Missing in action

D_Day_Dawson is a n00b

Looking great - patiently/quietly monitoring progress
Old October 2nd, 2007
Real-BadSeed's Avatar
Science experiment

Real-BadSeed will become famous one dayReal-BadSeed will become famous one dayReal-BadSeed will become famous one dayReal-BadSeed will become famous one day

Lots of insanely awesome bunkers and defences. You guys will spend the first few days just exploring all the maps. lol

Im the bren gunner

Edit: I cant wait for the release and FH2, there to play every day on a full server!

|Im A Forgotten Hope Addict |
|And Fan-Mapping Maniac |
| Peace |

Last edited by Real-BadSeed; October 2nd, 2007 at 02:02 AM..
Old October 2nd, 2007
FHer since .5

Clousseau is a n00b
Send a message via MSN to Clousseau

Intresting Update YaY for the hopeful November release.

FH Addict since .5
Old October 2nd, 2007
Johannes's Avatar
France's Bitch

Johannes is someone we should all be proud ofJohannes is someone we should all be proud of
Send a message via AIM to Johannes Send a message via MSN to Johannes

I wish we could get desktop-sized versions of those pictures...
Old October 2nd, 2007
Mandingo 18'''s Avatar
Dread thinks I'm a special person

Mandingo 18'' should make some friends

Nice to see FH2 finally shaping up for a release. But unfortunately it comes out far too late. Enemy Territory: Quake Wars came out in Europe last week and today it’s going to come out in the USA. If FH2 had come out before ETQW, it could have had a slight chance, but now no one’s going to care. And soon there will be other new games like Crysis. From now on all BF2 servers will be deserted. Sadly FH2 is already dead before it has even been released.

lol, just kidding
Old October 2nd, 2007
[NZSAS]WindowLicker's Avatar
NZ FH Community Co-Founder

[NZSAS]WindowLicker has disabled reputation

LOL was gonna say man, QW looks gay, another BF2142.
Crysis will take all the tards from BF2 so FH2 will be left with its core WW2 fans, all is looking good for a tard free WW2 gaming experience
Old October 2nd, 2007
Maxa's Avatar
°_o

Maxa has disabled reputation

"Lol" indeed... I think this is one of the best updates so far... had it been put on the site, it would have been posted on the Battlefield sites found in internet.

But frankly, with all the flaming about how FH2 is taking forever, how it will be this and that and... those people who don't appreciate the amount of work the dev team has made for FH 0.7 alone, don't deserve to be "updated". Next official newsupdate could very well be something concerning about server and client files

Oh and good luck trying to play Crysis without Vista and a DX10 card, destructable environment will only be on the DX10 servers
Old October 2nd, 2007
[79th]Sgt-D's Avatar
Netdahe

[79th]Sgt-D is familiar with GF[79th]Sgt-D is familiar with GF[79th]Sgt-D is familiar with GF

Here's my french translation :

Spoiler:
Communiqué de Lightning:
“Bonjour tout le monde,
J’ai bien peur que ce topic ne soit pas une update contenant des news, mais plutôt une update à propos des news. Je suis sûr que vous aurez tous remarqué que nos newsupdates, d’hebdomadaires, sont devenues bimensuelles, puis mensuelles. Ceci est dû à différents facteurs, notamment à cause du type de posts généré par les news ces derniers mois. En particulier, la dernière newsupdate a eu presque exclusivement pour commentaires des plaintes quant à l’absence d’une date de release et (apparemment?) la fin du monde. Aussi, en tant qu’équipe, nous avons décidé d’arrêter les newsupdates officielles, jusqu’à ce que la première release soit prête, et que nous soyons en mesure de vous donnez une date ferme.
A présent, avant que vous ne commenciez à paniquer, j’aimerais mentionner deux choses. La première est que notre première release est proche. Nous avons arrêté d’ajouter de nouveaux véhicules et nous concentrons désormais sur les finitions. Ce qui reste principalement à achever : quelques maps supplémentaires. Ces maps sont terminées à 95% et ce serait une honte de ne pas les inclure dans la première release. Nous avons commencé à betatester ces maps de toutes façons, et ça prendra un certain temps. Je suis presque certain que nous ne pourrons pas sortir la première mouture du mod en octobre, mais tout devrait être prêt en novembre. La seconde chose que je voulais souligner c’est que nous pensons qu’il ne serait pas correct de vous laisser dans l’obscurité totale quant à la progression de notre travail sur FH2. C’est pourquoi désormais nous essayerons de poster régulièrement quelques infos et images dans le forum pour vous tenir informés, aussi régulièrement que possible.
Et voici les premières captures d’écran que nous voudrions vous montrer. Je tiens à préciser, avant vos commentaires, que j’ai pris ces screenshots dans une ancienne version beta, et que j’ai un vieux PC, ce qui fait qu’il n’y a pas d’anti-aliasing. Je pense cependant que les images ne sont pas mal du tout. Nous avons essayé de tourner un petit film promotionnel sur la map « Siege of Tobruk » (créée par Lobo), mais ça n’ a pas vraiment fonctionné. C’est moi qui m’occupais de battlerecorder, ce qui m’a permis de réaliser ces captures d’écran par la suite. Cette scène montre les Allemands prenant d’assaut les tranchées britanniques, en chargeant baïonnette au canon.
Le camp britannique attend l’attaque alors que les troupes allemandes se rapprochent de plus en plus. Sur cette image vous pouvez voir, de droite à gauche, un soldat armé d’un Enfield n°4, baïonnette au canon, un autre avec le même fusil mais sans baïonnette, deux servants de fusil-mitrailleur Bren, enfin un soldat servant une mitrailleuse fixe Lewis.
Un fusilier et un FM britanniques défendent leur position face à l’attaque allemande. Vous pouvez voir le second soldat allemand tomber à terre après avoir été atteint par la rafale du Bren.
Les Britanniques ne parviennnent pas à contenir les vagues d’assaut allemandes : alors que le fusil-mitrailleur traite des cibles sur la gauche, trois Allemands armés de fusils K98 approchent par la droite.
Alors que le fusil-mitrailleur est obligé de recharger son arme, les trois Allemands peuvent charger la position britannique abritant un mortier, évitant les balles des fusiliers britanniques en avançant. Le mortier est Ordnance ML de trois pouces (NdT : 76,2 mm), et bien qu’il puisse être utilisé en tir direct, il sera bien plus efficace si un éclaireur vous donne des cibles.
Enfin une image étrange. Les effets ragdoll de BF2 sont parfois surprenants, et dans le cas présent, alors que le soldat allemand a été atteint en pleine tête par le pistolet-mitrailleur tommygun, son occiput a été projeté en arrière, donnant l’impression qu’en fait sa tête a été explosée sous cet angle. Bien qu’il s’agisse d’un bug, et non un effet désiré, j’ai pensé que c’était trop amusant pour ne pas vous le montrer.
I hope that clears up any questions you might have had concerning our progress or lack of news lately. If there's anything more you'd like to know, you're welcome to ask.
J’espère que ça éclaire vos interrogations quant à la progression de notre travail et le manque de communication de ces derniers temps. S’il y a autre chose que vous voulez savoir, n’hésitez pas à demander. »

The gameplay and teamwork looks so exciting

Old October 2nd, 2007
KonterAspirant's Avatar
aka konti

KonterAspirant is a n00b

You can be sure that it's not only looking exciting

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules